今日幫靜靜換校服佢扭計呀 住要搵爸爸
大呀(((((爸爸去左邊唔好返工啦!))))
我就打電話比daddy叫靜靜聽佢又唔出聲
落車行返學的時候佢都係唔開心咁行
到校門都係要同我一起入再行入課室坐低都ok
但我今次就即克say goodbye佢當然又大
阮老師緊係幫手抱住隻小樹熊啦.....
而另一位吳老師係走廊同我講:你繼續咁做由她喊佢會好快識應的,
而且我走左佢都好快 唔喊
10:00am接佢放學靜靜自己由阮老師拖住手手出來
老師講佢有d 怕羞唔出聲食嘢ok好好
講完之後靜靜都好有禮貌同阮老師揮手 離開
然後我問佢:你星期一返學嗎??oh no!!
靜靜答: 我唔返學喇~我返哂D學喇~唔洗返喇媽咪
我就即時同佢講唔可以架天日和星期日可休息
但到星期一daddy返工妳要返學!!!
佢笑住答我好丫 之後同佢去左遊戲室玩
佢仲同我講叫表姐放學過黎遊戲室玩~~
|