今日我同媽咪又要去學校啦∼!
唔想去呀!
喵!
6點到9點唷...
今天茅樹發生........
今日我要去中學度考試呀!!!
好驚呀!!!!
d問題又鬼死咁難wo....
典算呀!!!!!!?
今次實屎茅生喇!!
之後我,清,儀,魚,abby,鈴,晴去swimming....
好開心呀!!呵呵....
今日真係無奈囉∼!呀sir話請我地去食pizza喇∼then我地等左好耐先有
得食wo∼但係呀sir走左呀!!!有冇搞錯呀∼!then鈴鈴就去搵呀sir
喇!!!呀sir俾左$500炸!!then我地就叫左d野食喇∼先食意枌...
佢地幾個就兩碟都有得食wo∼!後個碟又係佢地幾個食晒wo!有冇搞錯呀!!!咁
都得呀!又要話我地冇得食wo...我地都係食左小小炸!!!!都白痴架!之後
食完我地就走啦∼!
總之就唔開心喇!!!!!!!!