| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
啤人呀!!  |
分類: 未分類 |
我呢幾日極之唔開心lo!
都唔知有冇搞錯呀!
佢地日日都會啤我wo!!

頂你地呀!小你!
啤啤啤!
啤乜呀你地

要啤就去啤你呀媽喇!
你係我邊個!
有咩權啤我呀
個死觀音呀!!
日日都響度講我!

我小你呀!!
嘈嘈嘈~
煩乜q呀你!
算把喇你~唉...
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
| 悶!!! |
分類: 未分類 |
今日響學校都冇咩事...
不過就哭過咁lo~
做咩樹哭我就唔係幾想講...
唔係既話我又會唔開心嫁啦
但係今日都幾悶lo@@
又冇乜野做wo!!!
悶到死~~~
今日熱到我暈呀~~
唉...
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| >3<” |
分類: 未分類 |
唉...
琴晚1點先去訓..
今日9點幾就起左身wo…
但係唔知做咩又唔想訓…
只係想玩computer~
又想睇下佢有冇上…
呵呵~
佢有上呀”
可惜過左一陣我呀哥又要玩@@
唔制唷..
又冇得同佢傾啦∼><
不過算喇∼我都冇辦法

到左下午又可以同佢傾啦∼
實在太過開心啦..
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
sweet呀  |
分類: 未分類 |
我琴日同紅姐一起去溜冰~
我同紅姐去到睇到好多唔想睇到既人><"
但係我第一個睇到既人就係佢呀!
我真係好開心呀~
果陣我唔開心d野都忘記左^^
呵呵~

我d朋友係咁叫我同佢一起溜wo!><
冇計喇~唉...
佢真係咁做呀~
果陣我真係我鬼sweet呀!!
實在太過開心啦~

點知有個小朋友撞過黎!
我坐左響d冰度...
好痛呀~
好採佢扶起我姐~
hoho~
果陣我覺得好幸福呀...

不過到左就黎走果陣~
我就好唔開心
因為我睇到佢同一個女仔玩得好開心~
佢叫我我都唔理佢
但係我又覺得我好過份><"
so我一定要哄番佢...
^0^...
我同佢講左sorry~
佢都唔再嬲我~嘿嘿....
|
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
><"  |
分類: 未分類 |
sorry呀~sorry呀~
咁耐冇寫...
禾都唔想嫁...
但係我覺得好悶lo~
所以就咁鬼耐都冇寫呀~
yeah!!!!
我呢幾日都好開心呀~
唔知做乜><"
一睇到佢個心就會好開心啦~..
點算呀...0.0"
我真係唔知開心好定係傷心好呀!!
>.<" |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|