2009-06-18

唔好停課呀
星期一改星期六考
苦了Amaths人

咦7-11出櫻桃小丸子點頭小文具
好過癮
除了小丸子和小玉外
我個個都鍾意
古怪一族=◎=
 
*

Ms So is my agony aunt^V^

2009.06.19 23:05 嫲嫲安詳的酣睡了
還來不及看她最後一面

爸爸面臨失業!?
豈不是雙重打擊
最怕你自己強撐

*

放假同家姐行街街
我地真係咁似樣!?
 

*
下廚天
又名為鄭佩珊出糧請大家食飯日
五餸一湯
白飯任裝
首先有我自製的春卷和水晶卷
然後是姐妹合力煮的是冬瓜粒湯和豆腐雜菜好味煲
最後當然大廚珊珊煮的豉油雞和焗蒜茸大蝦啦

材料
草菇 五元
冬菇 七粒
蟹柳 兩條
雲耳 七塊
粉絲 半包
馬蹄 兩粒
蒜粒 少量
蔥     少量
春卷皮 一包
水晶粉皮 一包

調味料
豉油
蠔油
雞粉
食鹽
椒鹽
胡椒粉

作品

係咪好井井有條先?


呵呵
好賢良淑德
我嫁得出喇

冬瓜粒冬菇粒瑤柱粒瘦肉粒加送兩隻雞腳煲的精華湯

呢個煲好鬼豐富
湯底是Seasoning Sauce For Sukiyaki
甜甜地好味道
鮮冬菇一包
金菇兩包
黃芽白兩條
生菜一條
百福蒸滑豆腐兩盒
加拿大肥牛兩盒
粉絲兩包半

新鮮雞黎架
家姐一手一腳劏
厲害厲害

十五隻大蝦
分兩次焗
聽說很多蝦膏

這個五人套餐
有爸爸和弟弟喜歡的雞
媽媽和大姊喜歡的海鮮
大姊喜歡的冬瓜粒湯
弟弟喜歡的肥牛
還有我喜歡的素菜
很滿足呢><

*

今日輪到同吉蒂行街街

同Barbie撞晒色
連對鞋都係
有冇人買走Peggybarbie!?

2009-06-18 01:01 PM- [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 316 | »