今天, 我生病了..
應該說..我病了一星期多D了...
很辛苦..
不過...今日亦係我咁多年尼覺得最窩心的一日...
我從未諗過..我會有朋友關心..
亦都從未試過會開心到喊...
我要感謝上天賜予我兩個真誠..真心待我好的朋友..
我終於搵到了...
我好幸運..好幸福...
我發誓.
從今開始..
我會好好愛鍚呢兩個人..
多謝上天..