妖…超唔開心同嬲喎…無啦啦整爛部手提…電話number
全部無哂…好pk啊.....
成日發顛…好鬼賤格啊你…你成日用新電話…我
就用舊電話…你又唔肯換新俾我…小器自私精....
呢次係我同一日發表的日誌^^呢排好悶啊…好快又番學,又要補習…好討厭啊> <
有時大口好鬼好笑,咩都笑一輪、笑到哭…^^個次打波時唔小心大力左d…波向佢後面飛
,佢白癡到為左接住個波而同賓賓(即是菲庸)撞埋一齊…睇落好似抱埋一齊…^^
笑到我死啊><哈哈…嘻嘻^^大口真係好死蠢啊....
嘻…^^又被人話我傻啦…一日被同一個人成日話我傻^^我好傻咩?!
咁佢就係笨囉^^小木魚個人好好笑^^個樣好傻既都…又鐘意笑…^^
好可惜,因為冇聽過佢唱k,佢就話搵日去唱k^^
Alex仔佢第一日番工,好緊張喎…要加油啊…佢原來唱歌唔只一般,原來
都好好聽^^比賽時都入到第二輪!勁啊...但可惜冇拎獎