好煩啊…又話去溜…點知又話冇錢…好在有大口陪我^^
都係佢最好...星期4我又無錢冇時間…都唔知點去踩喎…
死啦…bbq又冇錢去…唔去佢又嬲,但我真係like佢啊…
我唔去bbq佢就唔陪我踩冰…點算啊
唉…都唔知邊個衰人用左學長既msn…搞到我地為左個誤會被人玩…被我知道邊條pk人玩野就死..
今日好熱啊…死人bear又放人飛機,好賤格啊…明天又有得踩冰,超happy啊^^
原來4u唱既For u好好聽啊…緣色超靚^^