|
2006-09-27
CL"尚OK
REC"芳芳喊呀..
IS" Natalie 好嬲 黃XX,黃XX又真係吾岩既,,,,
佢2個......唉,,問我一d難答既問題,,,,竟然問我黃XX係咪人定係狗,,
所以我答了吾知" 對佢都公平d,,,
very good~做實驗
REC"芳芳又喊了..
MATH"無奈,,某些人講極都吾明..搞到呀SIR講左幾次=w="悶死我喇,,
所以我就發緊夢喇*hehe
轉堂個陣..我終於明白芳芳點解喊喇*
EPA" ok la``
LUNCH~1:05就返到學校,勁早呀,,好耐都未試過
Chin"有幾個人短講,,好搞笑,笑死
放學~~>V<"
好想知芳芳同某人傳紙,講D咩呀~`要去問某人d野先睇得
,,,,,最後都無去問佢...某人要做哂d功課先走得,,miss wong係佢格離
想問都吾得啦∼∼搞到我同妍冇得睇
4點幾返家,,,
唉...參吾參加800米好呢?!
 
|