Never want to forget
刷牙,洗面......換333333,之後我地就要自己煮野食......我個組整火腿蛋三文治>.< 加阿華田.....
我覺得蕭碧煮野好似好掂*/////食完洗碗****之後就去玩game,,,,,巧琪吾舒服,有D GAME冇同佢一齊玩///
一組組咁輪住玩.. 玩左5個game,.有2個game..係bbs個到玩個既,,FIONA,玩過既,,
不過雖然玩過...但好好玩....,,,,,,,,,,蕭碧有時講d野好搞笑.哈哈
我地個組係好輕鬆....係最happy既一組^^休息個陣我地個組玩完加檢討完....a組仲係到檢討緊,,,,,
我個組d人就係到玩...玩一d考iq既問題............
CHARLIN,牙江.........好耐先鼓到!!!>V<"笑死我^^^^^^^^^
a,c 組 之後行個黎一齊玩,,FIONA問,,個問題係用右手指既係男仔..用左手指既係女仔~~~
.......問佢呢個男仔,,呢個係女仔..........咁你係男仔定女仔牙......牙e有時答岩
但牙e佢吾明點解...勁好笑.....因為其他人都已經知道答案,得佢吾知.....
之後CHARLIN同我講牙E同牙邊個要走..即係CYC主席...男果個要入大學,,
,,,,,,我地一齊唱紅日......之後送左份禮物比佢地,
根住好似係食LUNCH.....不過係玩殘費餐.........1號2號係盲左....吾知邊2個係冇左2隻手,
吾知邊2個係冇左右手,吾知邊2個係........吾記得.....總之我係2號盲左,牙茵同我都要蒙眼
蕭碧餵牙茵,愛華就餵我,開頭愛華比左個白汁咩咩意粉...佢比粒肉我食,
我覺得好難食,所以吾肯食,食第個,食飯.......愛華餵我,我吾開口,哈哈﹏勁好笑,
不過最後都有開口......根住我想自己食,佢吾比,不過之後見到牙茵自己食,
所以就比我喇//////我食飯食得好快,因為都吾好味既,難怪牙茵食食下話吾食
我食到得番少少飯個陣......我見吾到D飯,所以愛華餵我......
佢餵我個陣我咬住 (遲更) 等左2秒到,哈哈!!MISS鍾係到笑*
檢討個陣蕭碧同愛華講感受個陣好好笑,蕭碧講牙茵,愛華講我.......講餵飯D野
蕭碧話牙茵食到D意粉跌到出黎......我想睇下,可惜冇機會/////
牙茵話佢食食下個意粉吾知去邊,Miis鍾而返比佢.....
牙茵要自己食,因為佢話好尷尬╴其實我都覺得架~~
之後又玩game.......好似係玩吾知幾多個game..
玩幟網,然後訓上去果個幾好玩.....江.好重....CHARLIN都係.......哈哈*同MISS鍾差吾多姐...
蕭碧好輕..........牙茵就一般啦..吾算好重.........吾知A組,覺得K盈點呢????!!!!!哈哈
另外玩摘星個gmae勁好笑**********
呢個game即係有條繩吊住個一樣野吊係上面...我地要令每個人都可以用鼻掂到呢樣野
我係第一個上先;......因為我玩過同埋,,,,,。。。牙江比我地踩佢博頭*****CHARLIN
比我地踩佢對手牙茵上個陣未掂到,我地已為搞到....所以放低佢........點知miss鍾同歐陽見到未掂到
所以再黎過:::::到牙江上個陣愛華話我地係咪吾應該掂佢個patpat.......呢句野得我,愛華,
牙茵同牙江聽到架咋,不過檢討個陣江講番出黎..搞到牙江上緊去個陣落返黎**
係到笑...塊面紅左~哈哈..我地組D人,你地睇吾睇到呢??!
到charlin個陣上左第5次先掂到,因為佢太重又。。。我地吾夠力.....哈哈!!
到玩青廷點水個陣 ....個game.bbs個陣玩過既..即係擺d野係地下到...我地要係一條線之外到用
我地既辦法去拎!!我拎左2次......我地話搵一個對腳長d既黎......charlin話我黎...
之後牙茵話 下..你對腳咁短...>,<笑死我地......不過牙茵佢講笑姐!!
玩完之後又玩咩咩天梯..******每2個人拎住一條鐵
就.........再行上去.....我行個陣好驚,因為好(陣)...仲有我好似聽到蕭碧話叫番我做。。。個名好D
吾知個把聲係咪佢黎架呢?!仲有佢搞到我就黎跌落去~~哈
夜晚個陣我地要用燒烤爐黎煮晚餐黎食.......勁好玩......
之後我地用15min 想返難忘既野,做返畫劇出黎///////a組係慢x倍內容少d
我個組b組係快n倍,內容多d,c組係默劇!!吾可以講野.....畫劇後。。。
我地有個slow......勁好玩.......正牙
之後又用紙寫返要多謝某人既野同埋寫.........呀~~