Never want to forget
第1日返到去係school玩左幾個game,我個組組名叫草...,,我地係B組,
我個組有9個女仔1個男仔,,MISS鍾同我一組..,之後去買餸..2餐早餐,1餐夜晚既..先搭車去西貢*
去到上房擺低d野...之後玩GAME個GAME係要我地用一D物件,然後整樣野黎,莊左D水....再拎住去沙灘玩game*
行好遠4個字先到,玩完返去食飯..食波仔,,,,食完拎水,雨衣,電筒...個d野去行山!本身有好多DOG,
因為牙邊個同左鬼佬講叫佢吾好放DOG出黎**佢話個鬼佬好串..........首先a組行先,5min後我地出發,牙茵係1號,我係2
號,...輪住帶頭行,夜晚行好黑lo,牙茵帶個d係馬路,易行d,,我行個d係ok難行,,有時斜路,,有大石,中石,碎石,,,.
仲有果到有牛屎>V<".開頭我帶個陣有DD驚,但係吾知點解行行下又冇乜野*之後到第個..行行下有間屋,,,附近有2隻DOg,
,我個組有9個女仔,,我地驚DOG,,冇人敢帶頭,,,咁岩c組距離我地吾遠..所以等埋佢地先行...行到有個沙灘個到a組第埋我地..
一齊行,,,最後個幾個鐘個d路好難行既,條路好窄,,,有高樹,矮樹...條路係矮樹中間...呢段路茵係我前面..MISS鍾係
我後面,,好難行,而牙茵應該因為..........所以拖住我,而佢拖住愛華...D人好累,又熱..
所以用就到呢個籍口黎到行快D.......但係講左幾次D人又開始行得好慢﹏﹏MISS鍾後面D人行得太慢喇,,,,,,,,,拖慢哂﹏
就到個陣我地勁開心牙!!..1點幾先返到去******慘...勁累~~~~~
愛華,巧琪,歐陽,行山個陣X柴,好慘牙******希望你地快好番la^^
之後沖涼訓教////// 全部人一間房﹏下面係廁所+沖涼既......個到有5格沖涼****
個到D床係碌架床黎架!每2張床就有一個牆,K盈下面係既周瑜,我下面既係牙茵~~~半夜我比班人嘈醒,,
我醒左望後面就見到愛華, 我見佢地吾係係到訓教,就我以為天光____哈*不過見到天到未光.....
佢地係到傾計...之後先再訓幾個鐘....
第2日我地要8點起身牙////////