好啦!
終於返學啦!
但係.........最後一年,一定有D吾捨得
6年級,都係6c班:)
But.....換左班主任
變左Miss lau (:)
係小學既最後1個summer holiday完左啦:(
我吳想畢業!
又吳想考試bo**
希望今年既時間會過得慢D啦:D