To:姓朱叫禧雯
你玩夠末呀?
好煩呀你,咁中意告人,你想點呀?
一時又話班長係黑版寫個D野好亂,一時又話要令到害你個D人去思過區,
又扮曬野係到問其他人簡一個weak好~定係一個月好~定係一年好?
你無非都係想問害你個D人佛幾內姐!
咁中意佛人,做班長囉!可惜你無本事呀!
唔知自己無資格,就唔好學人告人啊!
又唔知自己樣哀過人,底你無得做班長呀!
你連做人的資格都無!