龍年快樂..
公喜發財.=]
琴日去左睇電影..地心探險記2..
雖然套片得90分鐘..不過都算ok既..(但唔算好好睇果隻..個劇情去得太快..慢D既話會精彩D).
3D效果幾好....
如果唔係3D既話..我諗真係會差左好多..