今日....呵呵~~傷心死....~.~^....知到左答案.....唔洗講得咁明都知我講乜~~...冇人理我喇.... 同佢....永遠都唔講野.....!!!支持我,.,...提醒我.....千奇唔好同佢講野....我一定要做得!!!+油..雖然好白痴,,,,, 個腦都諗唔到野再打...算啦..