今日中午幫豬鼻同himhim溫書..都冇乜時間.....我一向唔識教人...不過好彩佢地醒目... 放左學又溫書...不過似玩多d..我地5個係班房玩...不過就唔好玩= =""....我都冇乜溫過都係幫佢地溫... 番左屋企之後去葉羊屋企...打機打機...本身係想溫書..但係部電腦好吸引....呵呵