今日放學去左買nds..賣左部sp..估唔到賣到350...正..我地昆左個士頭婆...哈哈...唔敢再去買野,, 今晚要睇波....德國德國德國...sure win!! 買左部nds...好ya..唔洗再煩呢個問題.... 唔想打咁多日記喇...88