{{一陣將會出現大量 ~~}}
今日起身 一齊番學 之後呢 番到學校就 {bio堂} 8x分~~
phy 緊緊地莊~~ 51中
第1灰來臨 dt~~~~~~~~ 16分 ! @ # $ @ ! # 肥波重衰過我 都25
第2灰再臨 va~~~~~~~~ 17分 ! @ # # # @ $ ^ % 全班最低~
第3灰襲擊 ocean park~ 之前明q明抽q中q左q我 e家條老麥吾比回條我 咩意思     
下~ 咩意思先 重系度話{{乜有你份咩~~~~~~}}         
第4灰-__- epa~~~~~~~ 得7x分 灰到連4分都冇追~~~~~
第1開心到 盈盈~~~~~ 太關心我~~~~~
第2開心到 hist~~~~~ 74分-_- 不過平時分吾合格-_-
之後 數學堂~~馮嘟乜 系姜s|r 面前吾記得講左句咩 姜s|r另去我同盈盈度 姜s|r就up經-_-
之後我地同聲同氣咁講~~冇野丫~~ =] 心連心~~
第1個老c知 =_=灰?! 開心?!
之後食lunch~~~~ 3點上山頂 3點打一打比盈盈 嘈醒左佢
之後上去練跳遠-__- 4點自己走人-_-
玩msN&打機,食飯
msN&打機~~灰死丫~~~~~~~~~~~~~~~~~             
                         
|