TeR pE 0f 駿 =]
peterchan213
暱稱: mY NAme |s駿 =]~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
g00d day f0r waillia...
吾打吾得.
20100622
..
考完拉= =
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 358
今日人氣: 0
累積人氣: 2399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


1月23 {我們的一個月} 愉快 分類: 未分類

琴晚吾記得打 今日補番琴日既事

 

今日a_a系一個重要既日子a_a... 1個月拉~~~~~~~~~~

本生諗住8,9點起身打電話比你咖-____- 不過 10點半先打-_- 搭緊船-3-

不過都好過冇打既 55  - 3 -

當你出香港既時候 我就打機拉a_a 打打下去食野 食完野再打-3-

3點幾 剪頭髮 4點幾剪完~~~~真系想....

16:55 收到盈盈電話 {{搭4點9~~~~~}}

我5點3過d就去到碼頭等佢lul

EMILY FAN~同盈盈系第1個見到我個頭既人

之後就行下咁-3- 番歸.

行緊番屋企果時比3條友兇-3- 3個細過我既 鬥啤-_- 心諗{{大番d先好吘我拉}}

番到屆企lul  打機玩msn之後食飯,,  食完飯 番去睇  '腦有狗狗'

一路玩msN一路睇

睇到1030先打機  打到12xx 之後訓教 

↑↑↑↑↑↑↑↑所以吾記得打e篇野 不過li日咁重要 點都要打既↑↑↑↑↑↑↑↑



2010 年 1 月 22 日  星期五   時晴時雨


2010-01-22 滿足 分類: 未分類

一個風和日麗既蕉早~ 我就系我死既地方------床        度復活 ~

起身果時呢就8點正 岩岩好=3=  刷牙洗面...→..→...同盈盈一齊番學

last 1科 mathsMC~~ 易到死死死咁滯  不過吾知幾分拉-__-..

放學lul  同盈盈番屋企~   之後呢..就..... 記下先...

55 ~ 見到丫維叔個丫媽  之後去左m記搵丫維 梁曉同周ken

點知一入到去佢地就已經開左個城市論壇-3-

好lul 聽完 番歸-3-  打機拉~~打機拉~ 打打下 有人叫我去打網球-_-

3. 打~~同盈盈一齊行過去a0a~

3.打到4.幾 - -其中我已經成功地-6地一下打左個正手抽'back'~~ 靚到死~(just 1)

4點半 走lul  盈盈要學琴丫5點 a_a 番去lul 途中驚險又刺激 xd'

同盈盈一齊真系又幸福又鬼死咁好玩 xd' 好似玩緊隻game咁xddd'

之後去到樂斯lul  5點鍾島 要分開lul

番左屋企 沖涼+打機 ~~ 6,7點~ 食飯(我舅父叫我借個露營背狼,睡袋 果d野比佢) 點知我冇拎

急速食飯 飛番屋企  再踩丫媽架跑車 飛過我丫婆度 再飛番我屋企~..

呼~~.~好 8點半 番到屋企 玩msN加睇 '腦有久久'

- -丫恭都幾灰-3-     慘慘慘慘~

之後就打機&mSN 

到e家拉xddd; 系時候訓拉

系度比番個祝福u =]

[[聽日出h.k.玩得開心d]]



2010 年 1 月 21 日  星期四   酷熱


倒數考試完結的最後一天~~~~ 開心 分類: 未分類

好支力~~~~~~~~~~今晚打少d

'''''今蕉 8點起身3o3   盲中中咁傾左陣tel~~

之後就去搵丫班一齊番學

番到學校就做果份phy卷拉~~~都0k既=]

之後考完就送丫班番屋企 sHe 12點5考oral.. 陪佢番學 =]  

點知 佢話考得吾好=[  傷心傷心 =[  ~~~~~~(不過你d成績不嬲咁好咖拉=] )

送番屋企again  果時都成點幾.

2點上山頂接受地獄式訓練~

上去 熱身就系55,50,45秒內跑1,1,1個圈~ easy j0b ~~ 之後 2分鍾跑2個圈x2

之後就have a break ~ then  爆60x4次

之後跳下遠咁拉~~~~  last 5分鍾5個圈  佳叔**咖~!!!!!!

練到4點=[ 支力到死 真正既練習( 平時果d吾出汗咁滯既~)

好想訓 旦系5得!_!(因為要打機喔a_a)

7點-8點 食飯==

之後就玩msn 打機~~~最後tel~

最最最後~~姐系e家 11:18分  死亡於床卜 聽蕉見