一個風和日麗既蕉早~ 我就系我死既地方------床 度復活 ~
起身果時呢就8點正 岩岩好=3= 刷牙洗面...→..→...同盈盈一齊番學
last 1科 mathsMC~~ 易到死死死咁滯 不過吾知幾分拉-__-..
放學lul 同盈盈番屋企~ 之後呢..就..... 記下先...
55 ~ 見到丫維叔個丫媽 之後去左m記搵丫維 梁曉同周ken
點知一入到去佢地就已經開左個城市論壇-3-
好lul 聽完 番歸-3- 打機拉~~打機拉~ 打打下 有人叫我去打網球-_-
3. 打~~同盈盈一齊行過去a0a~
3.打到4.幾 - -其中我已經成功地-6地一下打左個正手抽'back'~~ 靚到死~(just 1)
4點半 走lul 盈盈要學琴丫5點 a_a 番去lul 途中驚險又刺激 xd'
同盈盈一齊真系又幸福又鬼死咁好玩 xd' 好似玩緊隻game咁xddd'
之後去到樂斯lul 5點鍾島 要分開lul
番左屋企 沖涼+打機 ~~ 6,7點~ 食飯(我舅父叫我借個露營背狼,睡袋 果d野比佢) 點知我冇拎
急速食飯 飛番屋企 再踩丫媽架跑車 飛過我丫婆度 再飛番我屋企~..
呼~~.~好 8點半 番到屋企 玩msN加睇 '腦有久久'
- -丫恭都幾灰-3- 慘慘慘慘~
之後就打機&mSN
到e家拉xddd; 系時候訓拉
系度比番個祝福u =]
[[聽日出h.k.玩得開心d]]   |