kafa 日誌
kafa
peterkafa96
暱稱: kafa
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2E回顧(complete sect...
2E回顧
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 13
今日人氣: 4
累積人氣: 210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 13 日  星期五   晴天


2010-08-13 鬱悶 分類: 未分類

分左班...

雖然入左3D...

但係吳開心...

想入3E...
 






訪客留言 (返回 peterkafa96 的日誌)


cherylcheung 於 2010-08-14 04:42 PM 發表:
唔緊要啦~
我地都係淨幾M既距離姐 XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾m可以好遠架la妮妮
Posted at 2010-08-16 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



COldChlOe 於 2010-08-13 03:28 PM 發表:
我都想入3E
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉!點解吳可以自行分班ar!!!
Posted at 2010-08-16 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandy106 於 2010-08-13 02:34 PM 發表:
家花.入黎3E啦x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想....
Posted at 2010-08-16 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jason1127 於 2010-08-13 01:59 PM 發表:
算啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係wor jason你邊班?
Posted at 2010-08-16 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo35669268 於 2010-08-13 01:57 PM 發表:
唔好咁啦Kafa
或者系3D都會好開心呢 ;)
Be positive la =D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都識講或者la maggie
anyway thx
Posted at 2010-08-16 01:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SKAYsky 於 2010-08-13 01:56 PM 發表:
3B-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

><你比賽add oil
Posted at 2010-08-16 01:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]