<



     

            

 

           My diary~!

      
   點擊查看全圖
                               

 

pettyka
暱稱: yannes
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
>
...
YEAH
><
放假
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
                             

2005 年 9 月 29 日  星期四 晴天

 

五個月01日~!

首先最想恭喜係自己~then都係m e

之後再幫佢恭喜都係我~!!恭喜!!!

唔知點解今日仲未發生我就好想打今日日記

可能我好想知今日會過成點~!!!

原因~~

一早係身~~好眼訓

返學~~金魚無返學呀~!

得我自己一個~好難捱~!!!

無咩點講野今日~~金魚發燒~!!

lunch係school食~!

豬扒炒烏東~!再上堂~之後就傾bbq  d野~!

then放學~好彩放學都有妹妹陪

今日都算好好彩~!!

放學好累好眼訓~

但仲要go  work~

返到去勁多人

係咁做係咁做~!

then  放工好眼~11:45左右~

諗住搭火車

個work  fd叫我陪佢傾計

叫我行路~我就同佢行路

行到一半好累了

行~~返到home好累

好累~!!!!好累~~

then打日記~!!!

呢排心情都好down又累~!!

我好想買褲~!!我好想買粉紅色粉藍色線個對all star~我覺得好靚

唔知邊到有得買呀~

help~!我真的太累了~

l  want  to  sleep  now  bye~!

 

 

刊登時間︰2005-09-29 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 28 日  星期三 晴天

 

五個月喇~!!!!!!啟發中....... 滿足

 

起身...咪又係返學

上堂上堂~~~上上下肥c又同  示愛~

例牌今日個個都話好煩呀你~

then扮清高仲要話毒啞  仲要祝 今日打牌輸~

then都係上堂~~諗左好多野~諗到一樣一直呃住自己既野~

then放lunch打返沉日個日記...去左gigi個日記

見到佢寫佢同m景d野~幾得意呀~

佢話佢乖m景就會鍚佢~我都乖嫁~但都無人錫我

我想叫佢唔好信~!!但佢平時都唔係太乖~都係唔好理佢..又好8喇~yeah~!

之後再返學~~~上堂~

放學test中文~then返左home

依家就打緊日記

打完就去打牌喇~~yeah~!

           個fd俾左條問題

  有個男仔個日記有日係講另外一個女仔~仲話掛住佢;

  而個男仔個日記從來無提個佢依家條女~咁係伐表d咩~!!

   我個人應為個男仔一直都無認過條女係自己條女  or

      個女仔自作多情~同埋個男仔無在乎個女仔~

我都唔知呢條問題佢點諗搵出0黎~~ ~~因為佢都係傻

                今日的感受又係

明白孤單一個 都要自強   苦楚試練 無論如何多  都不算多:

明白戲夢人生苦短   也可得到最大 結果   何必這麼 教我!!

 打完牌返0黎喇~!!岩岩去左亞la到打牌~!

勁講野~!!!!係咁打打左8圈~輸左~!!!

then同森行返黎~去左買糖水~!

但到home玩電腦~好down

我呢排心情都係down~!

見到人地d日記寫得好睇

我d日記好悶咁~就搵左好多野講~!

我以前寫日記係唔會寫感受

依家學緊點寫~!!!!!

我又發現人地過得好開心~

我唔知點解咁唔開心~!!

今日沖涼諗到d野~

唔好諗到自己咁慘~其實有好多人都慘過你~!

有得必有失~有因必有果~!

This  is  the  end  of  today~!

 

 

刊登時間︰2005-09-28 05:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 27 日  星期二 雨天

 

upsad中 不安

 

嘩~好精神

沉晚早訓~今朝真係好精神~

仲有妹妹幫我整早餐 tim~火腿蛋治~好味到

then行返學~都係濕左但無沉日咁勁

返到去我換人字拖~好舒服~

then放lunch~!返到home

玩左陣電腦~見到d野~勁唔開心

想喊~但無~!!!!勁勁勁唔開心

都係唔提~!!!!!!!!

then行返學~同左金魚講

then再上堂~都又諗返

諗諗下~~~其他野~原來好快5month

幾意外下~~仲諗左好多百痴野~但我估實行唔到

都係send  message算~!!!!

之後約定我d同學天日打牌

唔知實唔實行到~!

then放學~返home

     依家打日記`~~~

      >>今日的感覺係<<

  很 謙卑 只不過是我太過愛你


連自尊都忘記  跌到極麻木 只好相信

    又再爬得起 就會有轉機

若我不懂憎你 如何離別你 亦怕不會飛

   6點後~~~返工~!!!!

好呆~~做錯好多野~!!!

then~~~~搭火車回家~!

我有send  message俾佢~

準時十二點~~~可能我在乎掛~!唔係點會咁準時呀

send完一個覺得唔夠~再send多個~!

好彩有人覆我~但俾我感覺到可能係第緊人電話咁岩收到我sms

算啦~!!!!返到home~好累喇

玩陣電腦~then沖涼

sleep~!!zzzzzzzzzzzzzz

The  all  of  today~!

 

 

刊登時間︰2005-09-27 04:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天

 

嘩~好大雨呀 不安

 

起身喇......

好大雨喎~~then諗住搭taxi返學~

勁多人等緊~~無辨法行路返~

咩都濕哂~~~勁唔舒服~把遮又細中間仲要滴水

返到去~就燙裙~~~then下午返到home

著拖鞋返學囉~~超舒服

放學返到home諗住去自修室

但森無去~我都無去

諗住訓覺妹妹0黎左森都0黎埋

then  eat飯~好耐無係home食飯

then睇tv~同訓覺

好早訓左11點~~~~~~~天日一定好精神  yeah~!!

今日無同佢聯絡過~never  mind~我有掛住佢咪得囉~!

 

 

刊登時間︰2005-09-27 04:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 25 日  星期日 雨天

 

三號typhoon 滿足

今早起身go  work就遲到喇~!

返到去做~好似咩都唔識~!

then放工見到落雨都唔想搭車

好淋下雨~可能想病左有人會關心我啦

行到去搵森~原來佢見唔到我

then行到返home

玩電腦電視有套戲~幾有趣

叫愛情觀自在~有d難明

但最記得~

<答完都會變成過去,

   答左都變左過去,

   過左去何苦再答>

但我無等結局就訓

傾左電話有

做主題~~~~~

訓到4點幾

就.....................

本來去mk~但無去

等到晚上好想食sushi

同森去左元等左好耐

then行左去富亨~搵左我個work  fd

再叫左欽俾漫畫森

好耐無見欽~佢著左條色褲

then就去左i  game~!

then  回家了~!!!!

 

 

刊登時間︰2005-09-25 11:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]