| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 9 月 29 日 星期四 |
 |
|
| 五個月01日~! |

首先最想恭喜係自己~then都係m e
之後再幫佢恭喜都係我~!!恭喜!!!
唔知點解今日仲未發生我就好想打今日日記
可能我好想知今日會過成點~!!!
原因~~

一早係身~~好眼訓
返學~~金魚無返學呀~!
得我自己一個~好難捱~!!!
無咩點講野今日~~金魚發燒~!!
lunch係school食~!
豬扒炒烏東~!再上堂~之後就傾bbq d野~!
then放學~好彩放學都有妹妹陪
今日都算好好彩~!!
放學好累好眼訓~
但仲要go work~
返到去勁多人
係咁做係咁做~!
then 放工好眼~11:45左右~
諗住搭火車
個work fd叫我陪佢傾計
叫我行路~我就同佢行路
行到一半好累了
行~~返到home好累
好累~!!!!好累~~
then打日記~!!!
呢排心情都好down又累~!!
我好想買褲~!!我好想買粉紅色粉藍色線個對all star~我覺得好靚
唔知邊到有得買呀~
help~!我真的太累了~
l want to sleep now bye~!

|
|

刊登時間︰2005-09-29 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 |
|
五個月喇~!!!!!!啟發中.......  |
起身...咪又係返學
上堂上堂~~~上上下肥c又同
示愛~
例牌今日個個都話好煩呀你~
then扮清高仲要話毒啞
仲要祝
今日打牌輸~
then都係上堂~~諗左好多野~諗到一樣一直呃住自己既野~
then放lunch打返沉日個日記...去左gigi個日記
見到佢寫佢同m景d野~幾得意呀~
佢話佢乖m景就會鍚佢~我都乖嫁~但都無人錫我
我想叫佢唔好信~!!但佢平時都唔係太乖~都係唔好理佢..又好8喇~yeah~!
之後再返學~~~上堂~
放學test中文~then返左home
依家就打緊日記
打完就去打牌喇~~yeah~!

個fd俾左條問題

有個男仔個日記有日係講另外一個女仔~仲話掛住佢;
而個男仔個日記從來無提個佢依家條女~咁係伐表d咩~!!
我個人應為個男仔一直都無認過條女係自己條女 or
個女仔自作多情~同埋個男仔無在乎個女仔~
我都唔知呢條問題佢點諗搵出0黎~~
~~因為佢都係傻
今日的感受又係
明白孤單一個 都要自強 苦楚試練 無論如何多 都不算多:
明白戲夢人生苦短 也可得到最大 結果 何必這麼 教我!!

打完牌返0黎喇~!!岩岩去左亞la到打牌~!
勁講野~!!!!係咁打打左8圈~輸左~!!!
then同森行返黎~去左買糖水~!
但到home玩電腦~好down
我呢排心情都係down~!
見到人地d日記寫得好睇
我d日記好悶咁~就搵左好多野講~!
我以前寫日記係唔會寫感受
依家學緊點寫~!!!!!
我又發現人地過得好開心~
我唔知點解咁唔開心~!!
今日沖涼諗到d野~
唔好諗到自己咁慘~其實有好多人都慘過你~!
有得必有失~有因必有果~!
This is the end of today~!
|
|

刊登時間︰2005-09-28 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 |
|
upsad中  |
嘩~好精神
沉晚早訓~今朝真係好精神~
仲有妹妹幫我整早餐 tim~火腿蛋治~好味到
then行返學~都係濕左但無沉日咁勁
返到去我換人字拖~好舒服~
then放lunch~!返到home
玩左陣電腦~見到d野~勁唔開心
想喊~但無~!!!!勁勁勁唔開心
都係唔提~!!!!!!!!
then行返學~同左金魚講
then再上堂~都又諗返
諗諗下~~~其他野~原來好快5month
幾意外下~~仲諗左好多百痴野~但我估實行唔到
都係send message算~!!!!
之後約定我d同學天日打牌
唔知實唔實行到~!
then放學~返home
依家打日記`~~~
>>今日的感覺係<<
很 謙卑 只不過是我太過愛你
連自尊都忘記 跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機
若我不懂憎你 如何離別你 亦怕不會飛
6點後~~~返工~!!!!
好呆~~做錯好多野~!!!
then~~~~搭火車回家~!
我有send message俾佢~
準時十二點~~~可能我在乎掛~!唔係點會咁準時呀
send完一個覺得唔夠~再send多個~!
好彩有人覆我~但俾我感覺到可能係第緊人電話咁岩收到我sms
算啦~!!!!返到home~好累喇
玩陣電腦~then沖涼
sleep~!!zzzzzzzzzzzzzz
The all of today~!
|
|

刊登時間︰2005-09-27 04:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 |
|
嘩~好大雨呀  |
起身喇......
好大雨喎~~then諗住搭taxi返學~
勁多人等緊~~無辨法行路返~
咩都濕哂~~~勁唔舒服~把遮又細中間仲要滴水
返到去~就燙裙~~~then下午返到home
著拖鞋返學囉~~超舒服
放學返到home諗住去自修室
但森無去~我都無去
諗住訓覺妹妹0黎左森都0黎埋
then eat飯~好耐無係home食飯
then睇tv~同訓覺
好早訓左11點~~~~~~~天日一定好精神 yeah~!!
今日無同佢聯絡過~never mind~我有掛住佢咪得囉~!
|
|

刊登時間︰2005-09-27 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 |
|
三號typhoon  |
今早起身go work就遲到喇~!
返到去做~好似咩都唔識~!
then放工見到落雨都唔想搭車
好淋下雨~可能想病左有人會關心我啦
行到去搵森~原來佢見唔到我
then行到返home
玩電腦電視有套戲~幾有趣
叫愛情觀自在~有d難明
但最記得~
<答完都會變成過去,
答左都變左過去,
過左去何苦再答>
但我無等結局就訓
傾左電話有

做主題~~~~~
訓到4點幾
就.....................
本來去mk~但無去
等到晚上好想食sushi
同森去左元綠等左好耐
then行左去富亨~搵左我個work fd
再叫左欽俾漫畫森
好耐無見欽~佢著左條紅色褲
then就去左i game~!
then 回家了~!!!!
|
|

刊登時間︰2005-09-25 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|