<



     

            

 

           My diary~!

      
   點擊查看全圖
                               

 

pettyka
暱稱: yannes
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
>
...
YEAH
><
放假
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
                             

2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天

 

無命喇~! 不安

><

一早打到9點先返home

返到home玩電腦~~~佢地話去唱k

我無訓~~但係頂唔順

訓左幾個字~~醒左~!佢地打0黎話去醉寶唱k~!

之後沖涼出去~!出到去食野

買左account book 

之後去唱k/~~無冷氣的~!!!!

唱到6點幾

同妹gi行~!!!!!!!之後行返home~!

夜晚8點幾先返到home

我足足36個鐘無訓

~!!!依家打緊日記

等陣去訓/~我好想出去玩嫁

但係好累~~唔知erx2ol點呀~~

我sleep~喇

這就是我這年的中秋~!

無去睇摯愛~!!!

 

 

刊登時間︰2005-09-19 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 18 日  星期日 雨天

 

中秋節 開心

中秋節呀!

今日8點起身~!!!then  返work~!做做做

好緊張~~學左5個幾鐘~~~整到腳指~痛~!then放工

好累呀~!行返home~~伯娘同伯伯0黎左喇~~

去左森home~!then返home食飯

大哥二哥三哥都0黎到~!!!!!

食飯~~講野~~我俾人話~!

then走lu~!~~~我走去搭車落美媛

一路一路傾電話~~~勁好氣氛中秋節~!

佢搭van~!落到去~~~打痳雀~!

打呀打呀~!@!!@@@@

打到早上都打呀~!!!!

中秋節就係咁過左喇~!!!!!!!!!!!!

想知後事如何睇星期一啦

 

 

刊登時間︰2005-09-19 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 17 日  星期六 雨天

 

yo~! 滿足

今日起身好悶~!!

之後睇漫畫~~睇nana~!!!

好唔捨得~~好好 睇

好想買哂1~13集~~~~~睇完之後就

就去左搵erx2ol~!!!!!!!!!

去到好緊張~~唔知係唔係到

都係in  home

食公仔noodle  drink chocolate

then  playing∼∼∼

玩散盲雞∼!!!!

then12點幾走左

返home打日記∼!!!

一日就咁完結∼!yo∼!

 

 

刊登時間︰2005-09-18 01:57 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天

 

放假喇~! 無奈

放假~!!!!!!!!!

今日一早返學~~then上堂

~!!!!~!!!!~!!!!放學喇

我好想睇摯愛好想睇摯愛

真係好想睇呀

之後就返左home整野

依家出去影印野同攪埋d野

我好想今日睇到~~唔知睇唔睇到~!!

到結果都係無睇到

我真係好想好想睇

之後就同森左傾計

Full quarter~之後我同森行返home

見到隻黑色狗

我同佢都好驚

驚到勁樣衰仲俾人笑

之後返home~!!!!!!!

我好驚聖誕節~~我怕無人陪~!

 

 

刊登時間︰2005-09-16 03:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天

 

日記第一日 驚訝

   My  story~!

今日一早起身返學

之後就上堂第一堂自修>開心<

之後狂申請都唔得~~最後都ok左

之後就整~~~但係要返班課

繼續上堂~~~~~~~~~~~~~~~

到左電腦堂我d同學係咁幫我整

唔洗一陣就攪點

開心死~!!!!!

之後返班test

回家路上~一個電話打0黎

yeah~!!!!!

之後就返home打日記喇~!!!!!!!!

 

到左night喇見到星星好光

好想去睇本來約左森但之後無去

之後對六合彩又唔中

得返三期~~~~~~~~~

6~23~24~26~30~36

 

 

 

刊登時間︰2005-09-15 05:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]