前日真係爽呀,我去左個亞周又氣果到,去左玩ps3呀,打cso個屍人大亂鬥,我冇諗過拎到第1,
開頭我同我fd想分組到陣,c組d傻仔係到串柒柒話教人玩,咩咩拎住支awp係到手住,1見人就射柒佢,
我同我fd都驚驚地,之後我d組同c組挑機果陣,壓倒性嬴左佢地唔記得左50幾定60幾比110幾,(記住,係我地1百幾,唔係50幾- -)
到打最後果場,叉小小輸- -,子係傷叉10幾炸。
我第1場拎左殺人第一,因為狂汁雞^^
我第2場就,拎左第尾,因為係咁比人汁雞。= =
唉,前日既,前日同琴日都唔記得打,算了,保番就得,係咁,拜拜!!!
|