唉,上睇肉堂,成班友仔係到正人條褲,嘩,龍同埋so po,仲有個唔記得邊個,係到sm呀朗(冇記錯好似係) 我地係跑臭河果陣比龍叉小小正左次,之後,佢地正完朗,就叫我地等埋佢,我就話:你都痴線既,等埋你, 你正埋我米xx(x=粗口,我呢d良好學生唔會講a_a) 我就跑呀跑,跑到去梁咁虫果到1齊跑,跑到去老師到,佢快我小小。 唉,仲知成班友仔都痴線- -!