今日勁q嬲,以為放3點,點知完來4點15分, 仆佢個街呀,唉,老師講果陣成班係到罵老師 放左學仲係到罵。 李好然好搞笑,拎左全叔支水, 因為全叔支水係按支水去射出黎, 李好然就拎左黎飲, 我就用力按果支水,之後李好然就全身仲哂, 地下好多。之後成班話:李好然,你做咩係到柯尿, 玩就地解決??1c d人都係到笑,係到話佢, 老師走埋黎叫佢去次所正好佢。 係咁1日過左去,閃水拜拜!