正呀,聽日唔洗番學, 但係要番工幫我老豆手, 我都係坐係到訓教, 但係聽日可能唔同, 要幫我老豆拎d野上去, 行十幾條樓梯, 冇啦聽日死得, 本認放假係好開心既, 但因為係新年假, 老豆會多野做, 我就要幫手, 唉,仲知聽日死得, 有事搵我請打手提, 多謝合作!