留日留左第一日堂了,因為之前去網吧, 留堂果陣個頭好痛,想訓又訓唔到, 因為係企係到,之後我同我格利果個人傾計, 比d令尻生啤住,個肥西係咁啤住我地,我都都仲傾 我個頭1路咁痛洛去,番到屋企訓左成個鍾, 個頭仲係咁痛,唔知咩事。 一日咁過,拜拜!