今日第一次打日記.....今日遲左起身,搵到爭D遲左到火車站!!返到school,又有D hw未do.....搞到我都唔知點算好!!
第一堂係VA要整泥,我整左隻豬....一隻可愛GE豬仔,係就係可愛...不過犧牲左我件冷衫,全部白晒!!小息我超趕時間...不過都仲食到4個魚蛋 @_@!!''之後個幾堂唔好再提,我勁眼訓,冇聽書,有幾次仲爭D俾老師叫到...嚇都嚇死我^^^食飯個陣,撞個幾個F.4傾左一陣......之後個兩堂係IH...我默書出貓!!你信唔信??LI兩堂同我D FD玩,又冇聽書!!我真係壞,成日都唔聽書!!#_#!!**""
放學之後又要等埋趙砵補默,跟住又唔知點解要等埋羅志星放!!OH MY GOD!!返到HOME,一 d hw都冇做到掛住傾msn同傾電話!!
今日打到li到先,下次再打!!^﹏^!!''
|