| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 考完試啦!! |
分類: 未分類 |
今日考[食屎]牙...
真想死..一拎起份野第1題開始唔識做啦=[
做做下...
冇啦啦條校長上左黎wo-_-
係到捉人囉咩料...
嚇鬼死我啦....
好彩佢冇捉我-0-''
放學個時得9點30...
仲要冇啦啦落雨...囧
我濕鬼哂囉...頂
跟住同左肥肥....晞同嘉去唱kk
唱唱下我同晞訓左囉...囧
跟住就散啦...
我同晞行左上去樂富..
好x熱囉....;(
佢仲要話要去海邊囉...
經過一輪唔知咩之後....
我地去左黃埔個個海邊到吹風....
係到玩個支野...笑左
跟住去左吉之島hea...
囧...跟住死左番屋k
訓教先xd
|
|
|
寶貝/__\ 近排少左好多同你傾計牙v_v 又唔係成日見你上msn v0v
|
網主回覆
i miss u too>__< Posted at 2010-07-05 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=P
|
|