yeaaaa~我終於上到網:P
幾日上唔到網真係幾難過
仲要日日溫書溫書溫書
今年我真係勤力過上年好多呀>____<
希望今年考好d :D
星期二搬佐屋,發現其實搬唔搬都冇咩分別~
又冇話搬佐特別開心
仲要幾日上唔到網~~真係想我死~
不過依家唔係講笑,真係死得,唔好講考試啦,講琴啦..
三個星期冇學過琴,三個星期冇陣過琴
係掂都冇掂過部琴果隻~點搞\口/
真係完全唔記得哂點彈,聽日就學喇咩事
今年10月考x___x
我呀妹仲搞笑,搬佐屋唔見哂d琴書哈哈哈xdd
唔知點解依幾日喺學校呆呆地.
做乜都冇心情
笑都冇心情笑
見到你地好番,真係鄧你地開心(:
|