今朝早係晨讀樂
呵呵!我帶左3本書返去
我借左一本比manling,一本比kelly
之後就係度睇啦,到打鐘ge時候仲未捨得放底本野
之後PE堂,我隻手因為未好返,所以冇得上
嗚嗚....好慘呀,因為今堂打我最鍾意ge乒乓波
中文,好悶!=.="
之後就英文,miss冇返,病左
但就有一個叫咩miss change黎化課
我隻手指傷左,所有miss,呀sir都唔使我寫字
但係佢就叫我用左手做comper,佢都傻ge
咁我就去左圖書館copy啦,because我唔見左本野
激到我爆囉!佢個腦都有問題ge!
socs!我又好似上maths堂咁訓左
之後又係中文
放學lu!我拉左呀koey陪我落去hall度睇F.3做Drama
咁我落到去3D都完咯,所以睇唔到3D,
咁就由3B睇起,哈哈,3B啲人勁搞野呀!
三劍俠出場GE時候我係度笑
因為佢地啲服裝同道具都勁型囉
攞件校服改裝而成ge
之後做做下就到呀陳xx出場
我都睇唔明佢做乜,但我就問呀koey:佢係咪著裙?
koey話:係呀
我就講:唔係呀嗎?男仔著裙?
koey話:點解唔得啫?不過佢著裙都幾索喎
可以參選香港小姐!
我即時笑到碌地
之後就3C,冇乜野,但係唔明
之後到3A嘞,做做下就有2位性感迷人GE少女出場
個胸又x,又露出小蠻腰,又著短裙,哈哈,聽落都覺得索呢!
但睇清楚啲,原來係由2位男孩扮演
一個我唔識,另一個就係大蚊,哈哈哈哈......
佢地化妝化得好好,唔出聱就真係以為係女仔,>_<!
之後3E,唔知做乜!
最後班獎,3D同3E冠軍
3B亞軍,而3A就季軍
最佳演員獎就由個2位性感少女攞到,哈哈!估唔到!
之後就由呀官同KAKA陪我行上聯合
咁去到就我自己等我呀婆
一路等到6點,我呀婆先到
咁就入去覆診,之後拆線
由7點等到8點幾先有得拆線
個姑娘又唔俾我呀婆陪我,搞到我好驚呀
拆線勁痛呀!可憐!=_="
|