愛人會痛苦,發現被騙更痛~



2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


哈哈!拆線啦! 分類: 未分類

今朝早係晨讀樂

呵呵!我帶左3本書返去

我借左一本比manling,一本比kelly

之後就係度睇啦,到打鐘ge時候仲未捨得放底本野

之後PE堂,我隻手因為未好返,所以冇得上

嗚嗚....好慘呀,因為今堂打我最鍾意ge乒乓波

中文,好悶!=.="

之後就英文,miss冇返,病左

但就有一個叫咩miss change黎化課

我隻手指傷左,所有miss,呀sir都唔使我寫字

但係佢就叫我用左手做comper,佢都傻ge

咁我就去左圖書館copy啦,because我唔見左本野

激到我爆囉!佢個腦都有問題ge!

socs!我又好似上maths堂咁訓左

之後又係中文

放學lu!我拉左呀koey陪我落去hall度睇F.3做Drama

咁我落到去3D都完咯,所以睇唔到3D,

咁就由3B睇起,哈哈,3B啲人勁搞野呀!

三劍俠出場GE時候我係度笑

因為佢地啲服裝同道具都勁型囉

攞件校服改裝而成ge

之後做做下就到呀陳xx出場

我都睇唔明佢做乜,但我就問呀koey:佢係咪著裙?

koey話:係呀

我就講:唔係呀嗎?男仔著裙?

koey話:點解唔得啫?不過佢著裙都幾索喎

可以參選香港小姐!

我即時笑到碌地

之後就3C,冇乜野,但係唔明

之後到3A嘞,做做下就有2位性感迷人GE少女出場

個胸又x,又露出小蠻腰,又著短裙,哈哈,聽落都覺得索呢!

但睇清楚啲,原來係由2位男孩扮演

一個我唔識,另一個就係大蚊,哈哈哈哈......

佢地化妝化得好好,唔出聱就真係以為係女仔,>_<!

之後3E,唔知做乜!

最後班獎,3D同3E冠軍

3B亞軍,而3A就季軍

最佳演員獎就由個2位性感少女攞到,哈哈!估唔到!

之後就由呀官同KAKA陪我行上聯合

咁去到就我自己等我呀婆

一路等到6點,我呀婆先到

咁就入去覆診,之後拆線

由7點等到8點幾先有得拆線

個姑娘又唔俾我呀婆陪我,搞到我好驚呀

拆線勁痛呀!可憐!=_="



« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 71 | »


phoebewong
暱稱: 快要神經分裂的我
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
大話ge證據~
為一個永遠不認識我的...
AIA環球嘉年華之旅~~
最痛的情人節~~~
哭了~~~
» 日誌分類
全部 (71)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
禹哲的後援會
» 日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 31
今日人氣: 4
累積人氣: 4291
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann