2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 唉!無奈! |
分類: 未分類 |
今朝返到去就要早會,勁無聊!
之後就要上黃sir堂
好happy呀,我終於冇訓到啦
但我完全冇聽書囉!=.=
小息,冇乜野做!
之後就係家政堂
我問miss何我隻手傷左點上堂同洗碗
佢個答案同我呀婆一樣
要我戴手套喎
同佢講話我隻手指要彎曲先唔痛
佢叫我其他手指伸直,隻中指屈埋喎
仲要講啲好似好有道理ge野
我心諗:你係有病定係冇常識呀?
我隻手指一屈就爆針啦喎!
唔係呀ma?
之後中文,miss韓訓話!=_="
再黎就係科學
馮sir冇返,係度做乜都得
個代課miss都唔理,只要唔太嘈就得嘞
嘩!勁happy呀
|
|
|
|