|
今日咩日子呀?! 2006 年 12 月 16 日 星期六
天氣:  |
| COLD |
|
今日n 咁早就落左去諗住洪老師佢地選拔就去打波la..
點知,,落雨wor..真系慘 同埋今日都好cold..我著左短富tim..! 真系死!!
唉!! 無得去打波...好早返到屋企 反電腦,,開左msn,,得兩個人on 左..!
then,, 玩左一陣電腦覺得好悶,,咁就眕電視la...
都無乜好睇!!
無聊到嘔
then,,12點時,,! 食野,,!
下午,,
3點幾出左去,,!
本來去買3 ,,買鞋!!
點知又吾夠時間,,
又要去第二到,,
真系慘
唉...
不過呀媽話聽日同我出去沙田睇下,,!
唉!!
吾講咁多la!!
訓覺lu..
cold....
happy x'mas !!
hee* 88*
|
|
出爐時間:2006-12-16 10:29 PM |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 143 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|