|
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| 冰河世紀33333333 |
分類: 未分類 |
今日一早就著住系長洲買有黃色哈哈笑既白色T仲有中褲{{係之前睇到Emily著中褲就愛上左}}
去左Apm等au加晞買Lunch....
點知搵唔到間野系Apm閒左一陣先搵到
之後就去圓方睇冰河世紀33333
可惜趕唔到2:10個場
搞到要系度睇人地溜冰
呆了一個鐘倒就入場啦
開頭唔係幾3D係到最尾尾尾先有d效果
之後本來決定去溜冰
但係因為本人窮左既關係
就去左深水埗睇老x
真係熱到媽媽的
所以就買在杯焦糖奶茶啦美味的
本來個位小姐話要返我屋企瞓覺-_-
之後太熱既關係就冇啦!
不過同佢出街真係幾開心下:)
今日講下講下突然唸到讀完F.2就去英國
真係幾悲:(
我今日睇問vivian借既書個陣決定左第時識男朋友一定要有幽默感如果唔係我會夾道歡迎佢去混蛋。
|
| 發表時間:2009-07-03 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
知啦!親愛的老婆:) Posted at 2009-07-20 12:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咁我地一定傷心死囉); Natalie 9月就要走喇~_~
|
網主回覆
對呀﹏我係會去英國下年的今日 Posted at 2009-07-04 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|