去左澳門
係為左放煙花
可惜又可惜既係
已經放完啦哇
之後就係悶
等大人系賭場真係悶到爆
有時又冇得坐喎
一大朝7點起身
仲早過返學
成日累到死死下
仲差d趕唔切上船返屋企
我發誓如果唔係放煙花
我18歲前一定唔會再去澳門