好想出街呀!!!!!
不過唔知why一起身就好鬼攰@@......
出唔出I-one好呢都係算la.....
都係留番係屋企msn&sms la>3<
我hope你睇到la:我永遠都會支持你嫁!!!!唔好放棄!!!你隨時都可以打比我嫁^3^
A.math蝦到我死死下@@
難得比心機溫左幾日.......唉!
我知道可能係我自己問題la,不過我信人人都冇咩把握嫁la
2個半中都係度on JJ咁>.<
不過算la,都過左去la
英文.......唔溫lu!!!!!