今日係我生日哦,, 琴晚發左個大美夢... 同梓康佢玩得好開心,, 嘻嘻!!! 如果日日都有呢d夢發就好喇,, 我發覺我好似鍾意左梓康,,, 都係冇可能嫁.. 諗得太多喇,, 今日我搵左果個伯伯.. 個伯伯話佢係神社既主人.. 姐係令靈魂可以好似平時人生存既法師... 原來果隻女鬼都係比佢重生既靈魂,, 但係隻女鬼實在有太多仇恨喇,, 而家冇野可以對付到佢,, 除非係用真心感動佢.. 不過可機會冇左條命,, 無論點我都會試一試... ﹢*\\!不要離我太遠,./掉頭望一眼就見`'`[[× `