牽手和分手﹍都來自同一雙手﹍但作回朋友﹍我卻不懂挽留

露露♥LuLu! 
 
①①月①①日
輸要認吧
認命吧
自大會更加不雅
難道我拖拖拖拖
得到三萬天嗎
 
將你心底真話一絲不掛
請說出口我不怕

聽到死埋
 
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 
 
你係到望嘜野呀
 
要望唔該先比錢
全部 (194)
❤今日做嘜春呀? (190)
❤超精品文章__! (3)
未分類 (1)
 
 
唔該吐兩啖口水落黎
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 2009 年 4 月 22 日  星期三 ((晴天))
 好想打爆你^0^
 
 

❤ 放假又煩,,返學又煩

❤ 做人做到我地咁真係唔多掂檔

❤ 個個禮拜都有功課死線

❤ 個個禮拜都要補課

❤ 點撚樣解要咁苦命呢?

❤ (因為我係學生!!)"

❤ F.4搞左咁多野為會考做準備

❤ 如果升唔到F.5咁點?

❤ F.5都未升到就學人講會考?!

❤ 係唔係on鳩左些少呢?

❤ 星期一放學見到阿澤

❤ 超勁..考會考

❤ 佢真係好似我哥哥^口^

❤ 係麥當勞勁睇我-3-

❤ 星期一又請我食雪糕@@

❤ 今日阿忽放學都請我食雪糕啦:D

❤ 下次到我請返你(~*0*)~

❤ 返埋聽日又可以休息三日啦

❤ 星期五放學拉大隊食B仔

❤ 榴槤班戟,,雜果布甸

❤ 哈哈:)

❤ -3-

情祥請食糖水..一枱兩舊幾-0-"(青BB個舊就係榴槤班戟啦)

自制嘅芒果涼粉(樣衰左D-3-)

多謝KIKI(日本買嘅雞啼電話繩)

難食嘅砵仔糕(影衰哂)

日本布甸喎,,難食到阿媽都唔認得,,仲要成10蚊.\_/.

又係蟲龍子子子子子子子......

呢D野試一次已經好夠

 
CaraQ City - LuLu_喂 CaraQ City - LuLu_喂 CaraQ City - LuLu_喂 CaraQ City - LuLu_喂 CaraQ City - LuLu_喂 CaraQ City - LuLu_喂
 



訪客留言 (返回 ping_aben 的日誌)


KIKI 於 2009-04-22 09:12 PM 發表:
明LU
哈哈...最近要你鍾意姐
唉...真係好煩
又死線.又功課.不補課
真想殺人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]