今天上完樂器班,就到操場跟K政和比卡走了,因今日我們要去馬鞍山睇達文西.
到了比卡的樓下,就先把我的SEXO風放在比卡家,因比卡要在家中做功課一小時,我和K政先到馬鞍山去了。
到達馬鞍山後,K政先帶我到一間十分雜亂的店鋪扭蛋(當然是鋼鍊了,慈雲山那方沒有....慘),
扭了隻總統出來,好想扭到馬斯丹特別版= =" 其後我們先去戲院睇下幾點開場,
點知原來11點半有一場,當時己11點5了,,立刻打給比卡,還未出門口=.= ,
之後比卡決定去馬鞍山行下就回去練兵兵波了,因2點鍾果場佢睇一陣就走,無可能....
但之後在K政的催促下,比卡終於放棄兵兵波,和我們看了,,
看之前我們更到了K政樓下打籃球。看過戲後,我們在新港城周圍行,
比卡買了四球雪糕,之後K政更帶我們到了 冒險樂園 ,玩了很多高能的遊戲呢....
誰知玩下玩下玩左81張飛...最終用左80張飛換左一包 華園的魚皮花生....好味-___-"
森美移動,為你移動。
|