


|
好痛!個NOSE~ |
| 2006 年 5 月 10 日 星期三 | ![]() |
我個NOSE好痛呀!!!可能我WIPE我個NOSE 好多下啦~~><" JAPANESE TEST~~唉.. 有D難呀~~~><".. SANDRA 想CHEAT.但係我冇呀..哈哈~~ 我唔想CHEAT呀~~~ ><".. SCI TEST 係FRI~ 我要REVISE下~~~ SCI 仲有HW!!! 要快D做完佢呀!^.^ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 356 | » |