


|
冇咩點呀~ |
| 2006 年 5 月 9 日 星期二 | ![]() |
TODAY.. 都係咁..冇咩特別野..不過我NOW先知 我D ENG 好唔掂~~~ SST 要寫個PARAGRAPH~ 但係我都唔明~~唉....... 但係我FINISH左啦~~~ 都係ELLI 用中文話番俾我知O個D 係咩呀..點呀..我先明JA~ 最好笑係..MAX!!YESTERDAY..我個TEST呀嗎...唔PASS 囉~~可能..我O個日頭痛啦~~不過我唔MIND呀~ BUT TODAY..ANNIE O個D 呀...,整到個TEACHER 好ANGRY 囉!!! 但係係好笑..仍係到整O個D KISS!!!哈哈!!!好FUNNY~ 好啦~~我個NOSE 好HURT呀~~RUNNY NOSE呀嗎..><".. 好唔掂..><"..我去BUY左D 藥...哇..好EXPENSIVE..可能我係PHARMACIES到BUY.. 但係O個时..好快5:00..咁5:00 就CLOSE..咁我咪BUY左O個個LOR~ 16.95呀!!!好EXPENSIVE呀~~!!我呀媽咪好唔HAPI囉~~ 咁我都唔想呀!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 356 | » |