日文TEST~
都唔係好難JA~
我仲THINK 係好難TIM~
BECAUSE ..咩呀 佢話係UNIT1-9 呀嗎~~~
好開心...明日有得see NANA~YAYA!
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 356 | »
朋友