


|
今日我着裙~~~ |
| 2006 年 6 月 27 日 星期二 | ![]() |
actually我着裙係.........我飲野時整污租左~~唉..................... 咁我咪要着裙囉~~~ 我都唔明Y佢地咁SUPRISE囉~~~ 我好唔LIKE SANDRA&Emily..佢地係講我最多O個個呀~~~見親我都要講.and laugh!(being like a bitch) D女仔係都講..我OK!.女仔係咁GA啦~~~ 好彩D男仔冇咩講.example:JQ,Owen,gary,,,,etc...most of the boys didn`t say anything~.如果唔係..我會think..我着裙係咪真係咁怪."?????!!!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 356 | » |