


|
玩呀~!!! |
| 2006 年 7 月 8 日 星期六 | ![]() |
哇..TODAY..我去左LYNFIELD 到玩SOCCER 呀嗎..點知我係第一個到...但係..我係LATE ga la!!!then Owen 就黎左..但JQ & ELLI 都咪黎~~><"..咁我叫左Owen 去JQ HOME到叫佢黎............................. JQ黎左啦~~但係ELLI 都咪黎..咁我地咪玩住先囉~~~ ELLI 都黎埋..HEHE...好啦~~咁我地就一直玩.....我地玩左SPIN BOTTLE...我講左我D SECRET..俾佢地知..佢地話唔會話俾人知GA~~~我地大家都知道大家O既SECRET...Today is real fun! My PHoto: |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 356 | » |