


|
今日去左踢波 |
| 2006 年 7 月 1 日 星期六 | ![]() |
YEAH!今日去左踢波呀~~好好玩呀~~ 大家講明一點去到呀嗎..我竟然係第一個去到喎!!!THEN咪JQ LOR~得我地2個O既時候...我地都好沉默............... THEN OWEN->ELLI->PHILIP 都黎埋啦~~開始踢波LU~~我好ENJOY今日.. 真係好好玩..我問JQ 下個星期去唔去好似今日咁./..佢話唔去!......... 俾人REJECT 左呀~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 356 | » |