超haPPy*
t0dAy,,
第一堂就系數學naaa` 好moon*又煩looo><
then上人文堂牙SiR又無反wor~! 個女miSS代課[好野]
我同牙豬系道聽s0nG*yAn就傾tel*牙樂又聽s0nG>,,
點知權叔無喇喇開大左個喇叭聽s0ng~??
我同ChuNgChuNG聽到系系咁大聲扮講野*,,[成班都知"仲笑死]
權叔真失敗looooo` then放學喇-0-
旦系無喇喇又要去TM loo0000
行到好支力-0- 不過都有收獲嫁..
就系我咁大個囡第0ne個黑色既Bar*,,
哈哈,,*______________________________反到屋企等等等,,
等牙SaM個SmS*[[[[ 諗起就放6`日`m0n假就開心死naaaa*
今日吾記得系第幾個小息*,,
h0 ChUnG佢望住我哇*^^ [好開心呢]
P.s放3Day大假*,,去冰好呢??
g0g0g0g0g0g0g0g0g0