| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
至潮至!N |
|
| |
|
|
2006 年 10 月 24 日 星期二 
|
|
又病naaa

|
好耐好耐無打過日記咁ge*,,
t0dAy::
又無反sch00l naa~! 又吾舒服-0-
可能上次自已煮野食,,吾多熟laa!@@
岩岩睇完e生,,then打比牙森naa*
原來牙森黎學校門口等我放luCh>< 最衰我又無反-0-
依家我真系要努力d先得naaa`` 吾系會比人睇死嫁;;
好想整個xG添>3< [冰個幫我整哇]
琴日因為無交電話費,, so打吾到電話又sd吾到SmS-0-
so琴日又系道呆呆下* 開左pC~~~~~
同徐仔傾左陣,,* 點知比媽子鬧我v.v
我好似覺得自已成鬼日吾反學咁T~T 好無用arrr~!
22號系最haPpy~* 因為同牙森@牙樂去左打機喇,,*
又同牙森食飯~,, 仲玩聽心跳添>w<
同佢玩到8變點9點到就g0g0g0喇~! bibi~牙森
p.Sle個月希望系:
好開心咁過喇*,,
|
|
T-T!ME︰2006-10-24 03:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | » | |