考試. 3科主科都做唔哂. 點算. 實死啦.
唔好再話小綜係謝長某啦下. 如果唔係.. 你同我小心D. 睇住你張枱丫. 見識過{薯 2次方}張枱既都知咖啦. {我絕對會 Yo=] 爆你張枱咖.} 要你慢慢擦就唔好啦.
中史評論題第1題要重做. {淚}
angel: 再同你講多句. 生日快樂. {4/4} 今日補送禮物. -v- 仲有. 你話過我著你就著咖. 唔准呃我咖.
我成日係到諗. 如果我大個之後. 做唔到我想做既設計師咁點算? 我仲可以做咩?
乞人憎 {10000個2次方-v-} 正一大話精. 好野丫你. D timing根本就岩到爆. 賤賤賤.
L.S堂笑死左. {哈 3次方} {YO 3次方=] } {薯 2次方} {寫手板} {寫手指}
唉. 一諗起件3就.. 冇哂胃口. -口- 難頂.
好啦. 唔講咁多. 睇2吻先. 睇完2吻仲有THE ROSE要睇 -v- byebye.