I love
Y0U*``.
MORE~
TheN ,,
Every**
OnE~
 
2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


2008-03-26 分類: 未分類

今日返學校補GEOG.
OK啦.
佢問個D問題差唔多全部都識.
{不過我都係答一條}
之後丫SIR問第14課個D.
我咩都聽唔到.
因為我掛住同KAABA傾計.
衰KAABA.
唔好再咬我丫BA{姐係佢自己}丫MA個PAT啦.
真係好想知你到底係點咬.

補完之後同
VENUS+KAABA+薯雯+子盈+奶B去左EURO GO GO.
估下我地見到邊個?
好野丫你.
同我講話要返屋企食.
點知呢.
二人世界.
-3-
哈哈哈.
罪證係我地手上.
=]

之後去左冒險樂園玩左陣.
我要去補ENG.
笑傻左.
{其實我好知有咩咁好笑}
antie mable搶人糖?
K某又搶antie mable D糖.
-口-
大混亂"
JOYCE又叫幫佢整.
整係整左啦.
但要下下個星期先比到佢.
JOYCE: ERIC今日好活潑.你食錯藥丫?
我: 你到底係讚佢定踩佢?先讚後踩? {笑}"
JOYCE: 兩樣都係.哈哈哈x1000000000000000000000000000 "
ERIC: ......
{超好笑}
=]

      到底比唔比好?
      比左咪又比佢笑?
      咁不如唔好比啦.

我整左比:
camille.
venus.
kaaba.
wiki.
yvonne.
joyce.
自己.
...
仲有冇..?

波點波點波點波點波點波點波點波點波點波點x10000000000000000000000000000000000000
超愛波點+間條+格仔.

仲有超多功課.
點算?

2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


2008-03-19 分類: 未分類

講真.
到底係咪我錯左?
因為我冇同佢講到我真正既諗法?
係咪我既答案唔同.
結果..
就唔會好似依加咁?
定係.
其實佢一早就想..
之後講既野.
都係為左要講最後個3句?
Kaaba.
不如你教下我啦.
得比失多先得咖..?

個胃就係唔痛啦.
但有個位置..
一掂到就好痛.
有冇D咩止痛藥可以止到呢到既痛?

唔關你事..
真係唔關你事?
如果係咁..
我係咪都要好似冇事發生過.
好似之前咁?
我..
應該要瀟灑D ?
冇錯..
呢件事太突然.
我..
都唔知講咩好.
做咩好.


已經飛走了吧?"



pinky0518
暱稱: `' ♥屎忽{鬼x2}
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-08-01
2008-05-25
2008-05-07
2008-05-02
2008-04-29
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
W0w*
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 3807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed