今日返學校補GEOG.
OK啦.
佢問個D問題差唔多全部都識.
{不過我都係答一條}
之後丫SIR問第14課個D.
我咩都聽唔到.
因為我掛住同KAABA傾計.
衰KAABA.
唔好再咬我丫BA{姐係佢自己}丫MA個PAT啦.
真係好想知你到底係點咬.
補完之後同
VENUS+KAABA+薯雯+子盈+奶B去左EURO GO GO.
估下我地見到邊個?
好野丫你.
同我講話要返屋企食.
點知呢.
二人世界.
-3-
哈哈哈.
罪證係我地手上.
=]
之後去左冒險樂園玩左陣.
我要去補ENG.
笑傻左.
{其實我好知有咩咁好笑}
antie mable搶人糖?
K某又搶antie mable D糖.
-口-
大混亂"
JOYCE又叫幫佢整.
整係整左啦.
但要下下個星期先比到佢.
JOYCE: ERIC今日好活潑.你食錯藥丫?
我: 你到底係讚佢定踩佢?先讚後踩? {笑}"
JOYCE: 兩樣都係.哈哈哈x1000000000000000000000000000 "
ERIC: ......
{超好笑}
=]
到底比唔比好?
比左咪又比佢笑?
咁不如唔好比啦.
我整左比:
camille.
venus.
kaaba.
wiki.
yvonne.
joyce.
自己.
...
仲有冇..?
波點波點波點波點波點波點波點波點波點波點x10000000000000000000000000000000000000
超愛波點+間條+格仔.
仲有超多功課.
點算?
|