| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
MISS LAM 無番  |
分類: 未分類 |
今日一番學就比人問長問短,,昨天做咩唔番學呀,,就咁樣就起碼答左十幾次,,,
上第一堂中文,,MISS YIP 無LALA拉開話題係咁講,,講呀講呀講,,講左3個字先入番正題,,無唔夠1分鍾又講第2D野,,
聽到我....唉.....跟住炸雞毛無LALA又同我傾計,,傾戲喎,,傾到落堂,,,
上數學,,無計啦,,我昨天無番學先至會唔識答,,咁就抄左廿次,,算啦算啦,,我呢D數學天才係咁架喇
上英文堂,,MISS LAM 無番有個陳SIR黎代堂,,佢講野好悶呀,當我地係小一學生咁教,,,跟住無幾耐又同炸雞毛傾計
上電腦堂咪又係咁上堂,,同下波波傾計,,做下電腦功課,,無架啦
上IH鍾玲鍾無帶筆記,,,跟住拎住本書同D工作紙,,同老師講帶錯左,,叫老師放過佢啦,,但係老師無理佢,,照扣分,,咁就無左一分囉
放學果時,,無良話一齊走喇,,果時3點,,走呀走呀走,,走到4點都未走,,,
又留左係課室同盧仔,鍾玲鍾,TING TING 玩,,玩還玩最大的問題係盧仔搞我個頭,,,,,,,,唉....算啦算啦,,我咁大芳就原諒你啦
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
今個學期第一次無番學  |
分類: 未分類 |
今日我無番學呀,,,所以無咩可以同你地分享...
我發現一樣野,,原來個個坐我後面ge人上堂都會訓教架,,
例如:波波,,莊智,,王XX,,,
唉..係唔係坐我後面訓特別正架呢?? |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
同鍾玲鍾鬥吹水  |
分類: 未分類 |
早日番學一朝早就係上科學堂,,,一行就要行五層樓,,五層咪五層囉,,行到上去仲要同波波爭椅坐,,我跑得快過佢架,,
但係我睇唔到張椅係邊度呀,,,所以就比佢搶到,,,,,,算啦算啦,,我不嬲都係咁大芳架啦,,唔同你計,,呵呵
上科學堂果時,,我同波波講,,而~你大細波喎,,跟住佢就講,,係喎,,等待我搞番好先,,,整到我同思思不斷咁笑~哈哈
跟住老師話點本生燈,,叫我地出去拎野,,人地組組都拎曬,,係得我地唔拎,,跟住兩個婷婷走左出去拎,,哈哈
拎完野好自然就要收野架啦,,,我地又係無人做,,咁我咪偉大地拎番幾副安全眼鏡出去囉,,跟住就慢慢地行番去,,都行左一個字架~
但係D野都無人理,,番到去我都無諗住再拎野,,咪坐左係度囉,,,老師見到就問我地,,你地係度做咩呀,,仲唔擺番好曬D野
我咪去擺野囉,,思思同TING TING 仲坐係度唔理佢,,哈哈
上其他堂果時咪DAY下DREAMING囉,,無驚無險又到食飯時間~哈哈
番到去上埋中文同PT就放學喇,,,放學之後,,去玩D唔知咩數學比賽喎,,,雖然輸緊,,但係玩得開心~哈哈
今日聽得最多GE一句野就係"岩左呢題都係靠鍾秀玲"仲係鍾玲鍾自己講架添~
呢次比賽岩左4題喎,,全靠我炸~哈哈 |
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
最傷心的一天加感謝鍾玲鍾的一天  |
分類: 未分類 |
今日好唔開心呀,,,,,唉......
哭了一個鍾,,好辛苦呀.好想死呀.雖然哭完,,但係都好辛苦,,好想再哭........
跟住就開電腦玩每日一篇,,,,跟住就開始玩電腦.......
開MSN同波波,,鍾玲鍾傾左一陣無聊野呀咁,,,咁樣先無咁唔開心,,,,但係都係好唔開心,,,
我從今日起,,唔會再借野比我呀媽同細佬,,,,,,
鍾玲鍾睇完呢篇日記之後問我,,詳情如下:
`' 高興!? CHUNG LING=] =I want a different way`!=) 說:
哈哈 .. 莛莛唔好唔開心牙 !!<- -鍾玲鍾
`' 高興!? CHUNG LING=] =I want a different way`!=) 說:
我都會唔開心的!!> < <- -鍾玲鍾
你,,我,,他,,她,,忘記了All OF THEM ARE FORGET 說:
難得一個月內我有一日唔開心<- - - 我
`' 高興!? CHUNG LING=] =I want a different way`!=) 說:
所以我地要大事慶祝下LAA !! <- -鍾玲鍾
`' 高興!? CHUNG LING=] =I want a different way`!=) 說:
送比你 <- -鍾玲鍾
之後果D唔COPY喇,,,睇完之後心情變番正常
跟住搵番某x野之後就開心曬........ |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
居然有人唔識我....  |
分類: 未分類 |
今日10點比人叫醒左,,無計啦咁咪起身囉,,算啦算啦.......
跟住成日流流長又唔知做咩好,,,咁咪玩下電腦呀,,睇下電視呀....咪咁囉,,鬼叫我無野做呀
跟住咪3點幾果陣叫鍾玲鍾好似昨天咁玩人,,但係直到現在只有一個人估唔到我係邊個,,
唉,,其他人一問佢我係邊個就估到,,我幾出名呀,,哈哈哈哈哈哈,,
無計啦,,,我咁醒又人緣好.....哈哈哈哈
回覆鍾玲鍾ge日記,,,,
1`對傳這份卷給你的人的五個印象?
1.HONEST> <2.好靚女^^~3.注重人地對自己的看法,,,,,4.聰明**5.有時好過癮
2`你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
成日都好開心,,好勤力,,好乖,,人緣好,,聰明,,傻傻地,,心理變態
3`自己喜歡的個性是?
開心21648545,,
4`相反的,討厭的個性是?
上堂多口
5`自己想成為的理想類型?
成為一個真真正正勤力GE人
6`給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧?!
你好嗎,,,早晨呀,,哈哈哈
7`把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的12人!!
枝枝..鍾玲鍾..波波..無良芳..盧仔..TAMSO..莊的..TING TING..小Q..張美兒..
好友唔係好多添......
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|