今天我居然在7:50a.m.出門上學都無遲到呀~哈哈哈.........
第一堂是數學堂,佢d數我仲未做曬呀..........不過關老師都無叫我答問題呀...........哈哈哈哈哈
根住係DT堂,d資料搜集都唔知點做好呀?所以仲未做呀
IS堂就睇ETV講愛滋病,,,,,,咁就話有一個女仔穿左人地條underwear驚有愛滋病
我就講"所以佢以後都唔敢穿underwear了"波波同鄒思雅笑到勁大聲,,,好多人望住佢地
放學果時本來係無落雨架,,,,但係我要去考果個英文test....考果時都無落雨架,,,一考完佢就落了
'係唔係連個天都唔鍾意我呀~生命full hopeful 前途由我創' |